Dag startende ondernemen,
Bij alle zaken die komen kijken bij het beginnen van een eigen zaak hoort ook een gedegen administratie.
Wij willen deze taak graag van u over nemen, zodat u zich kunt concentreren op het ondernemen.
Voor u als starter hebben wij een speciale aanbieding:
U betaald voor het 1e jaar (periode van 12 maanden na start) max.€ 600,- voor de complete administratieve verwerking van uw gegevens.
Hieronder vallen de volgende zaken:
- Het per maand/kwartaal verwerken van uw administratie per computer.
- Het opmaken en indienen van de aangiften Omzetbelasting.
- Het opmaken van de jaarstukken en het bespreken hiervan.
- Het opmaken en indienen van de aangifte inkomstenbelasting.
Mocht u personeel in dienst hebben/nemen kunnen wij hiervoor ook de loonadministratie verzorgen.
Bij loonadministratie moet u denken aan:
- Het aan- en afmelden van personeel bij de belastingdienst
- Het opmaken en toesturen van een salarisspecificatie in tweevoud
- Het opmaken en indienen van de aangifte loonbelasting en sociale lasten
- Het verzorgen van de jaaropgave
Voor ale overige werkzaamheden zullen wij in onderling overleg moeten bekijken wat de kosten zullen zijn en voor wiens rekening deze kosten zullen zijn.
U kunt hierbij denken aan het opmaken van arbeidsovereenkomsten en andere hiermee samenhangende werkzaamheden of het eventueel wijzigen van de rechtsvorm van uw bedrijf.